wtorek, 9 kwietnia 2013

Pizza - KlarrOlii

Witam!!!
U mnie na polu drutowym prawie nic się nie dzieje i tak nawiązując do poprzedniego mojego postu, jest on inny niż sobie wyobrażałam.Zakładając myślałam,że będę miała masę robótek do pokazania, a jest malizna.
Doświadczeniami z wychowywania wnuków Bliźniaków też za dużo się nie rozpisuje.
Po prostu za krótki jest dzień i noc. Tak myślę, że z robótkami jeszcze nadrobię i czas przeznaczony na druciki poświęcam swoim wnukom.- bo czas z wnukami ucieka.
Umowa z przedszkolem podpisana i z dniem 02.09. "moje" Bliźniaki po maszerują do przedszkola.
Dzisiaj postanowiliśmy razem zrobić dla Rodziców pizze i tak po spacerku i po południowej drzemce przystąpiliśmy do dzieła, a że coś pokręciłam w aparacie to zdjęcia mamy słabej jakości.
drzemka w ramionach brata



zaraz i ja usnę

część produktów czeka



Dodaj napis

Dodaj napis


Dodaj napis

Dodaj napis

Dodaj napis




Dodaj napis

Dodaj napis
Pizza Rodzicom smakowała, Babcia trochę baaaaaaaaaaałaganu miała a Wnuki radości i zabawy co nie miara.
Dziękuje za komentarze pozdrawiam - Babcia Basia
Pojadę do mojej wnusi na wieś to też coś wykombinujemy i pokażemy ale to dopiero w sobotę.

5 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje!!! i przepraszam ostatni Twój komentarz
    usunęłam przez przypadek:)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Aby dołączyć do spisu blogów proszę umieścić na swoim blogu baner przekierowujący do spisu.
    KOD HTML NA BLOGA dostępny jest na stronie.
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Babciu Basiu, dawno mnie u Ciebie na blogu nie było, nadrobiłam zaległości , przeczytałam wszystko, bardzo przyjemnie było gościć u Ciebie.
    Prosto i pięknie opowiadasz o swoim życiu, jesteś bardzo autentyczna , co wcale nie jest takie częste wśród blogujących.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i całą Twoją rodzinę. o której z miłością i troską piszesz.
    Niech każdy dzień przynosi Ci wiele radości. Bożena ze Smakowych Kubków

    OdpowiedzUsuń